Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Αποκλειστικό: Τα τρία ιστορικά τηλεφωνήματα Παπανδρέου – Σαμαρά


Πριν τους διαβάσετε από τα Wikileaks σας  αποκαλύπτουμε επακριβώς τους διαλόγους μεταξύ Σαμαρά και Παπανδρέου, όπως διαμείφθηκαν και στα τρία τηλεφωνήματα. Η συζήτηση έγινε σε ανοικτή ακρόαση, καθώς ο Πρωθυπουργός δεν ήταν μόνος στο γραφείο…
Το 1ο τηλεφώνημα:
ΓΑΠ:  ”Αντώνη είσαι σπίτι; Γιατί σε παίρνω και μιλάει. Κοίτα εγώ λέω να πάω Χαβάη. Προτείνω κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας με εμένα πρωθυπουργό και μετά κάνουμε επαναδιαπραγμάτευση, επανεκκίνηση, επαναφορά, επανέλεγχο, επανασύνδεση συμμαθητών, ότι θες..”
ΑΣ:” Με σένα Πρωθυπουργό δεν βλέπεις ότι ούτε το καλοκαίρι δεν έρχεται;”
ΓΑΠ: “Η κατάσταση είναι κρίσιμη. Οι μισοί βουλευτές μου θέλουν να ανεξαρτητοποιηθούν και οι άλλοι μισοί να παραιτηθούν. Οι μόνοι πιστοί στο πολιτικό μου όραμα είναι η Ντόρα  και ο Καρατζαφέρης. Εδώ τους έχω…
Γ. Καρατζ: “Να βάλουμε πρωθυπουργό τον Στεφανόπουλο.”
Ντ.Μπακ: “Δεν φτάνουν δέκα χρόνια που τον ανέχθηκε ο μπαμπάς Πρόεδρο; Θα τον κάνουμε και πρωθυπουργό τώρα;”
ΓΑΠ: “Διαφωνούμε, άρα παραμένω εγώ. Κοίτα  Αντώνη κολλημένος με την καρέκλα μου δεν είμαι, αλλά η μαμά την έχει καρφώσει στο Μαξίμου για να μη φύγω. Μου είπε δεν έχεις να πας πουθενά μέχρι την εθνική επέτειο.”
ΑΣ: “Της 28ης Οκτωβρίου;”
ΓΑΠ: “Φόρθ οφ Τζουλάι Αντώνης, Φόρθ οφ Τζουλάι”
ΑΣ:” Γιώργο δεν σε θέλει ούτε η κοινωνία, ούτε η αγορά”
ΓΑΠ: “Με θέλει όμως η Γιαννακά…”
ΑΣ: “Ήταν μέρα αυτή για να πας στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και να δραματοποιήσεις περισσότερο την κατάσταση;”
ΓΑΠ: Δεν σε ακούω, κάνει παράσιτα… Να πάρω το μηδέν; ‘Άσε σε παίρνω σε λίγο…
Το 2ο τηλεφώνημα:
Αντ. Σαμαράς: «Για να ανακεφαλαιώσουμε, πρώτον δεν πρέπει να είσαι εσύ πρωθυπουργός και δεύτερον πρέπει να υπάρξει επαναδιαπραγμάτευση.
Γ. Παπανδρέου: «Μη μιλάς για επαναδιαπραγμάτευση, αλλά συνδιαπραγμάτευση». Συνοδοιπόροι στη συνδιαπραγμάτευση. Ο Βέλτσος μπροστά μου είναι τσοπάνης. Ξέρεις από τότε που έγινα παγκόσμιος στοχαστής, δε μου μιλάει…
Αντ. Σαμαράς:  Δεν θα κολλήσουμε σε αυτό… Η κυβέρνηση αυτή πρέπει να έχει συγκεκριμένη χρονική θητεία».
Γ. Παπανδρέου: «Η κυβέρνηση αυτή θα πρέπει να κάτσει 20 χρόνια τουλάχιστον, να υλοποιήσει τα Μνημόνια».
Αντ. Σαμαράς: «Να τελειώσουμε με την επαναδιαπραγμάτευση και να πάμε σε εκλογές.
Γ. Παπανδρέου: «Θα το δούμε.. Θα ενημερώσω και τους δικούς μου και τα λέμε».
Το 3ο τηλεφώνημα
Γ. Παπανδρέου: «Αντώνη, συγγνώμη, δεν μπορώ να συμφωνήσω. Έχετε διαρροή στη Συγγρού όπως με ενημέρωσε η ΕΥΔΑΠ. Έχω μεγάλη πίεση στο εσωτερικό, γιατί λένε ότι είμαι ο Πρωθυπουργός που έχει χάσει. Ανήκουστο Να το δούμε κάποια άλλη στιγμή στο μέλλον».
Αντ. Σαμαράς: «Και τι θα κάνεις;»
Γ. Παπανδρέου: «Διπλάρωσα τον Βενιζέλο. Θα τον βάλω Αντιπρόεδρο, Υπουργό Οικονομικών, Πρωθυπουργό σε αναμονή και βάλε. Ξέρεις το ψώνιο του…»
Αντ. Σαμαράς: Μα γίνονται αυτά;
Γ. Παπανδρέου: Στο ΠΑΣΟΚ όλα γίνονται Αντώνη, μέχρι και ο Παντελής υφυπουργός. Άσε που και ιστορικά έχω δίκιο: Μετά το Γουδί δεν κάλεσαν τον Βενιζέλο; Έτσι και εγώ τώρα.
Αντ. Σαμαράς: Ο Θεός να μας λυπηθεί…
Γ. Παπανδρέου: Ο Θεός συγχωρεί Αντώνη. Εγώ ποτέ. Θα βάλω και τον Κουκουλόπουλο και τον Σπηλιόπουλο στην κυβέρνηση….
Έτσι η Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας πήγε περίπατο. Για πέντε ώρες η χώρα ήταν ακυβέρνητη. Ενδιάμεσα στα τηλεφωνήματα έγινε μεγάλη μάχη στην Ιπποκράτους. Και νίκησε ο πασοκικός πατριωτισμός…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου