Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

GAP: “σε 6 μήνες θα έχω αλλάξει την Ελλάδα”, για το χατίρι των αλλοδαπών, εννοείται κουτά!

σχόλιο Αυριανιστή στο Antinews, για την γενοκτονία που μεθοδεύουν με  πρωτοφανές ανθελληνικό μένος:

“Θα διαβάσατε/ακούσατε, υποθέτω, και για τη βόμβα που έριξε ο Τζέφρυ στα θεμέλια της ελληνικής οικογένειας: καταργεί, ουσιαστικά, τα επιδόματα και τις απαλλαγές πολυτεκνίας και τριτεκνίας, αφού πλέον θα τα δικαιούνται όσοι τα δικαιούνται με βάση… εισοδηματικά κριτήρια (δηλαδή, ένα ζευγάρι δημοσίων υπαλλήλων με 3-4 παιδιά θα θεωρούνται προφανώς “υψηλόμισθοι” όπως σε πλείστες όσες άλλες περιπτώσεις μέχρι σήμερα).
Οι “καθαρόαιμοι” δεξιοί πρέπει επιτέλους να αφήσουν τις “αστικές ευγένειες” κατά μέρος και να βγουν στο δρόμο, γιατί ο Τζέφρυ χτυπώντας την οικογένεια πάει μεθοδικά για πληθυσμιακό αποδεκατισμό των Ελλήνων, προκειμένου να πλημμυρίσει η Ελλάδα με μουσουλμάνους λάθρο (που είδαμε πόσο αποθρασύνθηκαν προχθές με τις προσευχές και χθες με τα επεισόδια).
Ποιος Έλληνας τώρα θα πάει για τρίτο και τέταρτο παιδί, ειδικά μέσα στις συνθήκες οικονομικής φρίκης που προδιαγράφονται;
Πόσο μάλλον όταν ακόμα και τις λίγες ευνοϊκές παροχές που θα είχε, του τις κόβουν κι αυτές…”

Είμαι Έλληνας συνταξιούχος και θέλω να βοηθήσω τη χώρα μου.
Σκέφτηκα λοιπόν, μια και δεν έχω τίποτε άλλο από τη σύνταξή μου, νααυτοκτονήσω, έτσι το κράτος του ΓΑΠ θα γλυτώσει από το να με πληρώνει κάθε μήνα…
Σκέφτομαι σωστά;
Βιαστείτε όμως να μου πείτε τη γνώμη σας. Όσο νωρίτερα τόσο περισσότερα θα κερδίσει ο ΓΑΠ.
Γιώργος Καλαμαράς.
και μ@μώ την αποχή σας μ@μώ πρόβατα,
που σας την πλάσαραν για αντίσταση τα κανάλια!
Στο δρόμο δεν κατεβαίνετε,  τα πεζοδρόμια δεν ξηλώνετε, σνομπάρετε τις εκλογές, μη βαυκαλίζεστε ότι κάνετε κάτι επαναστατικό,  αλλού αυτά…
Ψηφίζετε ανελλιπώς καθημερινά, Σ/Κ, Κυριακές και εορτές με SMS:
NextTopModel, MasterChef, BigBrother, Εurovision, Island, SuperIdol, NextTopIdol…
Έχω ακόμα καλύτερη πρόταση για  σας.
Κανένας Έλληνας στις κάλπες [εάν και όποτε τις δείτε... πείτε το και σε μένα]
Αφήστε τους λαθρομετανάστες να αποφασίσουν για πάρτη σας.
Προσκυνημένοι.



http://allenaki.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου